Aplikacja EmpikGO, czyli rewolucja w czytaniu książek niepapierowych
Podczas biegania, w podróży, na plaży, za kierownicą i w trakcie sprzątania – teraz ulubiona lektura może towarzyszyć książkomaniakom zawsze i wszędzie. Empik stworzył innowacyjną aplikację, dzięki której miłośnicy książek będą mieli do nich niemal nieograniczony dostęp, a limity wagowe bagażu, pojemność torby czy konieczność korzystania z trybu samolotowego nie będą mieć znaczenia przy wyborze tytułu. Aplikacja EmpikGO – rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią rozstawać się z e-bookiem i audiobookiem – jest już do pobrania na systemy Android i iOS.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na książki w wersji niepapierowej, Empik oddaje w ręce klientów narzędzie, dzięki któremu mogą słuchać audiobooków i czytać e-booki z własnego telefonu czy tabletu – aplikacja EmpikGO łączy obie te funkcje. Jej dodatkowym atutem jest całkowita kompatybilność z kontem na Empik.com. – W przypadku niektórych tytułów udział e-booków sięga 10% sprzedaży. Obserwujemy wzrosty sprzedaży e-booków na poziomie 30% i 100% w przypadku audiobooków – stwierdza Beniamin Schon, który w Grupie Empik kieruje Virtualo oraz Biblioteką Akustyczną. Aplikacja daje dostęp do najszerszej oferty książek w wersji elektronicznej w Polsce – na początek dostępnych jest aż 50 000 tytułów e-booków i 6000 audiobooków, a wśród nich nowości i premiery na wyłączność, np. audiobook „Początek” Dana Browna, „Labirynt Duchów” C.L. Zafona, „Mirror Mirror” Cary Delevingne czy e-book i audiobook „Jak zawsze” Zygmunta Miłoszewskiego. Dodatkowo tytuły wybrane przez Empik.com automatycznie zasilają biblioteczkę EmpikGO, a do wirtualnego księgozbioru użytkownika trafią wszystkie wcześniej zakupione egzemplarze. Oznacza to, że nie ma potrzeby wgrywania książek już posiadanych. Dla użytkowników aplikacji przewidziane są także specjalne promocje.
EmpikGO z łatwością można dopasować do własnych potrzeb, to znaczy wybrać tempo czytanego przez lektora tekstu oraz rozmiar czcionki czy kolor tła, ale także zdecydować się na streaming lub tryb offline, przydatny szczególnie w samolocie czy podczas podróży do egzotycznego kraju, gdzie koszt transmisji danych jest bardzo wysoki. Ciekawą funkcją jest też możliwość udostępniania cytatów w mediach społecznościowych bezpośrednio z aplikacji. Beniamin Schon zapowiada, że funkcjonalności aplikacji będą się rozwijać w odpowiedzi na sugestie i zapotrzebowanie ze strony użytkowników. Wkrótce w EmpikGO pojawi się również usługa subskrypcji. – Wyniki badań i analiza oczekiwań klientów jednoznacznie wskazują, że subskrypcja jest coraz chętniej używana, nie tylko w branży muzycznej czy filmowej, ale również w segmencie książek – tłumaczy szef Virtualo i Biblioteki Akustycznej.
Aplikację EmpikGO w całości stworzyła firma Miquido, która kompleksowo projektuje oraz wdraża aplikacje mobilne i webowe kierując się ideą mobile-first. Marka uznana przez Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 za najszybciej rozwijającą się firmę w kategorii mobile design & development. Wyróżniona w 2016 roku przez Google, TIME Magazine oraz Webit Awards. Członek Google Developers Agency Program. Pracuje głównie dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, medycznej, muzycznej i turystycznej.
Bezpłatna aplikacja EmpikGO dostępna jest w App Store i Google Play. Dodatkowo w systemie Android można robić zakupy bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Aplikację EmpikGO w całości stworzyła firma Miquido, która kompleksowo projektuje oraz wdraża aplikacje mobilne i webowe kierując się ideą mobile-first. Marka uznana przez Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 za najszybciej rozwijającą się firmę w kategorii mobile design & development. Wyróżniona w 2016 roku przez Google, TIME Magazine oraz Webit Awards. Członek Google Developers Agency Program. Pracuje głównie dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, medycznej, muzycznej i turystycznej.
Bezpłatna aplikacja EmpikGO dostępna jest w App Store i Google Play. Dodatkowo w systemie Android można robić zakupy bezpośrednio z poziomu aplikacji.
16 listopada wystartowała kampania reklamowa promująca aplikację. Dwa spoty: https://youtu.be/-lpPAMOfEGI oraz https://youtu.be/kQ1nZfdKsVc będą emitowane przez dwa tygodnie na antenie TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Reklamę będzie można również zobaczyć w Multikinie. Autorką scenariusza jest Olga Tobiasz, Brand Manager Empik, reżyserem Florian Malak, a filmy zrealizował dom produkcyjny Bomaye. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Przyznam, że jestem bardzo ciekawa tej aplikacji. Będę ją niebawem testować. A wy?
Ta aplikacja ma olbrzymią reklamę i działa ona doskonale, ponieważ ja sama jestem bardzo ciekawa (i moim znajomi), jak to wyjdzie i jestem przekonana, że na pewno z niej skorzystam. Brzmi naprawdę ciekawie :)
OdpowiedzUsuńNa pewno wypróbuję:)
OdpowiedzUsuńJak tylko kupię sobie nowy telefon, to na pewno wypróbuję tą aplikację, bo teraz niestety nie zmieści w pamięci. ;-)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawa aplikacja, chyba się na nią skuszę. ;)
OdpowiedzUsuńTeż z chęcią przyjrzę się bliżej tej aplikacji.
OdpowiedzUsuńCiekawa aplikacja ;)
OdpowiedzUsuńWedług mnie ta aplikacja to żadna rewolucja. Inne firmy mają takie już od dość dawna więc mamy w czym wybierać.
OdpowiedzUsuńMuszę się tym zainteresować :-)
OdpowiedzUsuńPropozycja godna uwagi. Nie zawsze przecież możemy wziąć ze sobą papierową książkę.
OdpowiedzUsuńJestem tylko ciekawa czy będą jakieś promocyjne ceny ebookow i audiobookow :-] bo rozumiem, że apka jest bezpłatna :-)
OdpowiedzUsuńja wolę papierowe książki
OdpowiedzUsuńMuszę się tym zainteresować. :)
OdpowiedzUsuńCiekawe, bardzo ciekawe, muszę rozpoznać temat!
OdpowiedzUsuńI am sure this app must be interesting, but honestly i love book reading when real book is in my hand. But ya i would like to try this. Thanks for sharing.
OdpowiedzUsuńhttps://clickbystyle.blogspot.in/
hmm cóż niby dbamy o drzew czytając ksiązki nie papierowe ale mmm sama nie wiem
OdpowiedzUsuńBardzo fajny pomysł , no i nie trzeba dźwigać :)
OdpowiedzUsuńCoś jak Legimi, tylko z lepszą reklamą. Fajnie, że rusza kampania promująca czytanie. Może dzięki temu zwiększy się odsetek czytelnictwa w Polsce :)
OdpowiedzUsuńChyba muszę zmienić smartfon...
OdpowiedzUsuńNie powiedziałabym, że ta aplikacja to jakaś rewolucja. Normalna aplikacja do kupowania książek w wersji elektronicznej.
OdpowiedzUsuńFajna sprawa, ale po pierwsze wiele osób nie lubi czytać na telefonie, a druga - ja np. bardzo rzadko kupuję książki w Empiku. Ale sama idea jest całkiem w porządku ;) najlepiej byłoby gdyby kupując książkę papierowa czytelnik dostawał jej wersje na aplikacje ;)
OdpowiedzUsuńWspieram rozwój e-booków!.. Świetna aplikacja!! I już używać i polecić znajomym :)
OdpowiedzUsuń