Ciebie też porwie...To
Kilka dni temu dotarła do mnie wielka niespodzianka, czyli paczka wielkogabarytowa z intrygującym napisem.
Gdy otworzyłam pudło, wyleciał z niego... czerwony balon z napisem, który zmroził mi krew w żyłach!
Ale to jeszcze nie koniec, bowiem balon posiadał spory ładunek.
Premiera filmu "To" miała miejsce w sobotę, a ja właśnie zostałam właścicielką nowego wydania tej powieści.
Myślałam, że w kwestii akcji promocyjnych wydawnictw już nic mnie nie zaskoczy. A jednak, wydawnictwo Albatros przebiło wszystkich. Brawo!
Czytaliście "To"? Oglądaliście już film?
Widziałem to już u innych. Świetna akcja. Nie podobna do Albatrosa. Zwykle to Prószyński taki fajny marketing Kingowi robił. Ciekawe, co teraz oni zrobią przy nowej książce w październiku. :)
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem. To musiało być genialne! :D
OdpowiedzUsuńNie czytałam i nie oglądałam, ale pomysł wydawnictwa świetny!
OdpowiedzUsuńWow, jaka świetna akcja :)
OdpowiedzUsuńUwielbiam Kinga, tej książki nie czytałam,ani nie oglądałam filmu
OdpowiedzUsuńWidziałam na kilku bookstagramach tę akcję, zazdroszczę! :)
OdpowiedzUsuńŚwietna niespodzianka :)
OdpowiedzUsuńSłyszałam już o tej akcji - jest świetna! A "To" na pewno przeczytam i obejrzę :)
OdpowiedzUsuńJaaaaaa! Aż mam ciarki! :D
OdpowiedzUsuńKoniecznie muszę przeczytać :)
OdpowiedzUsuńmoże przeczytam;) bo filmu na pewno nie obejrzę!
OdpowiedzUsuńTo wydawnictwo wie, jak przekonać czytelnika.
OdpowiedzUsuńMuszę się kiedyś zaopatrzyć w "To" :) Akcja świetna, lubię takie nietuzinkowe promocje książek :)
OdpowiedzUsuńNie czytałam ani nie oglądałam. Świetna akcja!
OdpowiedzUsuńSuper akcja! Ale zaskoczenie. Taka paczka, a tam balon.
OdpowiedzUsuńmoże mnie porwać
OdpowiedzUsuńHehe świetny pomysł, rewelacja:)
OdpowiedzUsuńFaktycznie - fajnie to wygląda :)
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł! Brawo za kreatywność :)
OdpowiedzUsuńŚwietna promocja! Chybabym dostałą zawału, jakby mi ten balonik wyskoczył ;) A jeśli chodzi o "To" - to jest na czele książek, których naprawdę się bałam.
OdpowiedzUsuń/Pozdrawiam,
Szufladopółka
ależ "wybuchowa" niespodzianka!
OdpowiedzUsuńLiczy się inwencja, konsekwencja i ... budżet :)
OdpowiedzUsuńIntrygująca przesyłka. Nie znam książki ani filmu.
OdpowiedzUsuńWydawnictwo postarało się z tą promocją. Oby więcej takich ciekawych akcji!
OdpowiedzUsuńSuper :) Chętnie przeczytam.
OdpowiedzUsuńNo, nie wiem. Mogli Cię o zawał serca przyprawić...
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł :-)
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł. Oglądałam obie części. Książki jeszcze nie czytałam.
OdpowiedzUsuń