Jedna książka na minutę, czyli nietypowa premiera "Lampionów" Katarzyny Bondy
Po raz pierwszy
premiera książki zyskała tak spektakularną oprawę. „Lampiony” Katarzyny Bondy,
najbardziej oczekiwana powieść tej jesieni, zadebiutowała w LAMPIONY POP UP
STORE by Empik, księgarni z dziesięcioma tysiącami egzemplarzy tylko jednego
tytułu.
Tego dnia
sprzedawano więcej niż jedną książkę na minutę. Katarzyna Bonda podpisała ponad
pół tysiąca egzemplarzy powieści. W przeddzień oficjalnej premiery najnowszej
powieści Bondy, 27 września, półki jednego z warszawskich Empików zostały po
brzegi wypełnione tylko jednym tytułem – „Lampionami”. Punktualnie o 10.00 w
obecności autorki i jej fanów oficjalnie otwarto LAMPIONY POP UP STORE by
Empik. Kolejki po kryminał oraz autograf pisarki ustawiały się pomiędzy półkami
do późnych godzin wieczornych.
Akcja promująca
nowy kryminał Katarzyny Bondy podkreśliła jej pozycję na rynku wydawniczym. W
ubiegłym roku powieść autorki, „Okularnik”, był najlepiej sprzedającą się
książką roku, otrzymał on również statuetkę Bestsellery Empiku 2015. To
pierwszy raz, gdy polski wydawca (Wydawnictwo MUZA SA) zdecydował się na zmianę
księgarni w pop-up store.
Otwarcie LAMPIONY
POP UP STORE to kolejna spektakularna akcja związana z premierą książki
Katarzyny Bondy przygotowana przez Wydawnictwo MUZA SA. W 2015 r. autorka
podróżowała po Polsce specjalnie oznakowanym samochodem marki Mercedes W210,
tytułowym „Okularnikiem”, z bagażnikiem wypełnionym egzemplarzami promowanej
powieści.
Katarzyna Bonda –
najpopularniejsza autorka powieści kryminalnych w Polsce. Wszystkie jej
powieści zyskały status bestsellerów. Jest autorką trylogii kryminalnej z
Hubertem Meyerem („Sprawa Niny Frank”, „Tylko martwi nie kłamią”, „Florystka”).
Ogromną popularność oraz prestiżowe nagrody przyniosła jej seria z profilerką
Saszą Załuską: „Pochłaniacz” otrzymał Nagrodę Publiczności na Międzynarodowym
Festiwalu Kryminałów 2015, a „Okularnik” – nagrodę Bestsellery Empiku 2015.
„Lampiony” –
trzeci tom z serii kryminalnej „Cztery żywioły Saszy Załuskiej”. Mroczny klimat
Łodzi, nieobliczalny podpalacz, osobliwi mieszkańcy i tajemnicze podziemia –
taka jest najważniejsza premiera tej jesieni. Katarzyna Bonda zwodzi misternie
skonstruowaną fabułą i doprowadza do zaskakującego finału.
To moim zdaniem świetna akcja promocyjna. Co o niej sądzicie?
Czyli tak to wyglądało! Długo się zastanawiałam, jak oni chcą tę akcję promocyjną zorganizować. Świetna sprawa :)
OdpowiedzUsuńZgadzam się , świetna akcja :) A pisarka świetnie wygląda :)
OdpowiedzUsuńMogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*
Pozycję to muszę przyznać, że ma niezłą :) Pół tysiąca egzemplarzy za jednym razem to wiele, a co dopiero mówić o innych spotkaniach autorskich :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam.
Myślę, tak, jak ty, że to naprawdę świetna i nietuzinkowa akcja promocyjna!
OdpowiedzUsuńAkcja promocyjna na wielką skalę. Oby książka również imponowała treścią. :)
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja i szczerze mówiąc jak nigdy nie czytałam powieści tej autorki, to na lampiony mam okropnie wielką ochotę! Mam nadzieję, że uda mi się kupić książkę w korzystnej cenie na targach. ;)
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja. Robi wrażenie:)
OdpowiedzUsuńNa usta ciśnie mi się tylko jeden wyraz: "woow"!
OdpowiedzUsuńwow, żeby ktoś kiedyś chciał tak moje książki kupować...
OdpowiedzUsuńno dobrze, ja jako jedyna nie jestem pod wrażeniem, nie czuje żalu bo mnie tam nie było, nie będzie i nie zobaczę, albo nie przeczytam :D nie lubię twórczości autorki :D
OdpowiedzUsuńTaka premiera to MARZENIE! Ja też je kiedyś spełnię!
OdpowiedzUsuńświetna premiera, chyba nie jeden autor książki, by tak chciał! :)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com
Może przy następnej premierze załapię się :)
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem, taka forma premiery jest świetna i ukazująca pozycję autorki :)
OdpowiedzUsuńNiesamowita akcja!
OdpowiedzUsuńAkcja wspaniała! Nic tylko pogratulować pomysłu na taki zabieg promocyjny :).
OdpowiedzUsuńAleż Autorkę musiała potem łapka boleć :)
OdpowiedzUsuńSpektakularnie, ciekawie i na pewno opłacalnie.
Brawa :) To się nazywa premiera.
Wyczuwam macki Business&Culture ;) A tak serio, oni naprawdę wiedzą, jak robi się promocje, akcje i internety ;)
OdpowiedzUsuńCzytałam już o tej akcji :) Świetnie przemyślane, podobnie jak z "Okularnikiem" :)
OdpowiedzUsuńŚwietna sprawa. Zazdroszczę promocji, bo dzisiaj bez dobrej promocji się nie da.
OdpowiedzUsuńświetna, tylko dlaczego organizuje się ja dla takiej miernej pisarki jak Bonda
OdpowiedzUsuńMega spektakularna promocja. Że też specjaliści od marketingu wpadają na tak genialne pomysły. :-)
OdpowiedzUsuńPenie że świetna akcja! Zazdroszczę tym kt byli ;)
OdpowiedzUsuńNaprawdę mega akcja i mam nadzieję, że nie ostatnia, bo chociaż raczej książek Bondy nie czytam, to przy okazji premiery książki jakiegoś innego autora chętnie bym wzięła w czymś takim udział. ;)
OdpowiedzUsuńWyglądało to naprawdę świetnie:)
OdpowiedzUsuńCoraz głośniej ostatnio o tej autorce... Chyba będę musiał w końcu dać jej szansę :)
OdpowiedzUsuń